Grįžti į visus straipsnius

Kalėdų rinkodaros triukai, arba kaip laimėti klientų dėmesį?

21 gruodžio, 2017 – 4 min

Anglakalbėse šalyse populiari Kalėdų giesmė „12 days of Christmas“ gali tapti pagrindine paramos projekto idėja. Nors mūsų šalyje ši giesmė mažai žinoma, tačiau įmonės nebijo rizikuoti ir adaptavusios šią idėją imasi efektyvių rinkodaros sprendimų. Vienas iš tokių yra jau antrus metus vykstanti akcija „12 days of fitness“. Pats pavadinimas sufleruoja ir pagrindinę idėją – sportuoti dvylika dienų iš eilės.

Viena akcija – trys šūviai

Klientų poreikiai šiuo laikotarpiu ypatingi – jiems svarbu paslaugą ar produktą gauti laiku ir už geresnę, idealiu atveju – perpus mažesnę kainą. Lojalių klientų lūkesčiai dar didesni – jie tikisi dovanos, įvertinančios jų lojalumą prekės ženklui.

Netradicinį, tačiau veiksmingą sprendimą rado sveikatingumo klubų tinklas „Impuls“, jau antrus metus siūlantis akciją „12 days of fitness“. Ši akcija išsprendžia visą šventinio laikotarpio komunikacijos dilemą. Visų pirma, tai dovana klientams. Akcijos metu dvylikos dienų kupono kaina tesiekia vienos dienos apsilankymą įprastu sezonu. Antra, pirkdami šiuos kuponus klientai skiria lėšų sportiniam inventoriui vaikus globojančioms institucijoms ir sukuria šventę ne tik sau, bet ir kitiems. Trečia, tokia dovana klientą pasiekia pačiu tinkamiausiu metu ir tinkamiausioje vietoje – visą gruodžio mėnesį sveikatingumo klube.

Dvylika sveikatingumo dienų su artimaisiais

„12 days of fitness“ principas gana paprastas – pusė per akciją įsigyto kupono vertės yra skiriama paramos fondui. Akcijos organizatoriai tikėjosi, kad sportuojantieji šį kuponą pirmiausiai įsigys sau. Šventiniu laikotarpiu rasti laiko sportui sudėtinga, tad palankesnė kaina paskatina žmones nepamiršti sportavimo įgūdžių. Kaip sako tinklo „Impuls“ vadovas Antanas Sakalauskas, šie kuponai sportuojančiuosius paskatino ne tik pasirūpinti asmenine naryste, bet ir suburti bendrai sporto veiklai šeimas.

Dauguma mūsų klubų lankytojų šiuo kuponu papildė kalėdines dovanas artimiesiems. Vis dėlto to, kuo virto ši iniciatyva įteikus dovanas, negalėjome numatyti. Mūsų lankytojai atsivesdavo tėvus, supažindino su treneriais, drauge atliko kūno analizės testus. Jiems tai tapo puikia proga praleisti su tėvais daugiau laiko“, – pasakoja A. Sakalauskas.

Žmonės dalijasi tuo, kas jiems svarbu

Žmonių įsitraukimą lėmė mūsų pasiūlymas dalytis tuo, kas jiems patiems svarbu. Juk nuolatiniams sveikatingumo klubų lankytojams rūpi parodyti, jog aktyvi veikla gerina nuotaiką, didina pasitenkinimą gyvenimu, mažina stresą ir kelia energiją. Atsižvelgę į tikruosius klientų poreikius, sulaukėme jų entuziazmo ir aktyvumo. Tai ir lėmė, kad pernai surinkome solidų paramos biudžetą. Panašių ir net geresnių rezultatų tikimės ir šiemet“, – priduria vadovas.

Prie to prisideda ir aktyvus sveikatingumo klubų darbuotojų įsitraukimas į akciją – treneriai ir administracijos darbuotojai įsigijo dovanų kuponų siekdami paremti vaikus.

Verslui nebepakanka įprastų rinkodaros priemonių

A. Sakalausko teigimu, tinkamos paramos formos paieškos užtruko. Suderinti klientų ir paramos gavėjų tikslus nėra lengva, tačiau vieną sykį pataikius į dešimtuką užtikrinamas abiejų interesų pusių pasitikėjimas.

Vartotojų poreikius analizuojantys tyrimai patvirtina, kad žmonėms nebepakanka ekonomiškai naudingų mainų, t. y. už gerą kainą įsigyti gerą paslaugą ar produktą. Įsigydami paslaugą pirkėjai vis atidžiau vertina paslaugos tiekėją, jo vertybes, etines nuostatas ir socialinę atsakomybę. Juo labiau, kai dabar yra begalė būdų patikrinti, ar kompanija laikosi deklaruotų vertybių. Siekėme imtis paramos, kuri būtų prasminga ir kurios rezultatais galėtume dalytis atvirai ir skaidriai. Grįžtamasis ryšys mūsų klientams užtvirtina, jog jie prisidėjo prie pagalbos konkrečiai socialinei grupei“, – teigia A. Sakalauskas.

Už akcijos metu surinktas lėšas sveikatingumo klubų tinklas pasirūpins visu sporto inventoriumi vaikus globojančioms institucijoms: nuo futbolo ir mankštos kamuolių iki badmintono rakečių ir šokdynių. Be materialinės paramos „Impuls“ atstovai padės edukuodami vaikus ir juos prižiūrinčius profesionalus: vaikų globos įstaigose jie organizuos paskaitas apie sveikos gyvensenos ir sporto poveikį vaikų fizinei ir psichologinei būsenai, rengs treniruotes su profesionaliais treneriais. Negana to, vasarą vaikams planuojamos specialios sveikatingumo stovyklos.

Kaip teigia A. Sakalauskas, pagrindinis siekis yra sukurti infrastruktūrą, kuri padėtų šių įstaigų globojamiems vaikams patirti gerų emocijų, įgyti sportavimo įgūdžių ir juos taikyti kasdienybėje. Taip pat tikimasi per sportą išmokyti vaikus siekti tikslų, užsispyrimo ir motyvacijos.

logo